Tylko dla naszych Klientów, uruchomiliśmy nową praktyczną usługę - możliwość rezerwacji wizyty bezpośrednio z firmowej strony internetowej.

Ta opcja jest dostępna dla wszystkich naszych klientów posiadających wykupiony pakiet złoty i platynowy.
 

Uruchamianie nowych funkcjonalności w ramach pakietów jest częścią naszej strategii, która zakłada że nasi klienci nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów związanych z obecnością ich firmy w internecie oprócz ceny abonamentu za posiadany przez nich pakiet.

Nasza nowa funkcjonalność rezerwacji wizyty pozwala na zaawansowane zarządzanie dostępnością i rezerwacją dowolnych zasobów. Może być ona wykorzystana do prostego umówienia wizyty u kosmetyczki, fryzjera, rezerwacji stolika w restauracji, pokoju w hotelu czy apartamentu na wynajem.

Oczywiście zakres jej użyteczności jest dużo większy bo pozwala na zarządzanie kalendarzami kilku osób jednocześnie - przykładowo umożliwia pokazanie i rezerwacje dostępności poszczególnych usług dla np. Pani Aleksandry, która ma zaplanowany dzień w salonie SPA i będzie korzystała z kilku różnych zabiegów dostępnych w salonie.


W systemie można zdefiniować, że Pani Aleksandra będzie potrzebowała wizyty u manicurzystki, kosmetyczki, zabiegu mezoterapii  i masażu ale oprócz tego będzie potrzebny gabinet i specjalistyczny sprzęt. Każda z osób, usług i  rzeczy których potrzebuje Pani Aleksandra jest zasobem w naszym systemie i można ustawiać ich dostępność, a to wszystko bez potrzeby używania przez każdą z tych osób jakiejś specjalnej aplikacji bo nasz system podłącza się bezpośrednio do kalendarzy, z których korzystają te osoby. Przykładowo na mojej stronie www.surmacki.com jest uruchomiona funkcja gdzie można umówić spotkanie ze mną i system pokazuje moją dostępność w 2-ch lokalizacjach. Ta dostępność jest zaczytywana prosto z mojego standardowego kalendarza, który prowadzę w telefonie. 

Jest więc kilka możliwości umówienia się ze mną na spotkanie - pierwsza to oczywiście za pomocą strony i wtedy takie spotkanie automatycznie zapisuje się w moim kalendarzu – druga - gdy ktoś do mnie zadzwoni lub napisze i umówione z nim spotkanie wpisuję ręcznie do  kalendarza w telefonie. Zarezerwowany ręcznie termin, automatycznie wypadnie z terminów dostępnych przez stronę w momencie jak wpiszę go do mojego kalendarza w telefonie. 

Całość komunikacji w zakresie umówienia spotkania za pomocą funkcji rezerwacji ze strony odbywa się za pomocą wiadomości SMS

Z jednej strony osoba, która chce zarezerwować wizytę musi podać swój numer telefonu komórkowego, na który nasz system wysyła SMS z prośbą o weryfikację. Można też w systemie ustawić kilkuetapowe potwierdzenie spotkania - przykładowo:

 

rezerwacja wizytSpotkanie może być potwierdzone dopiero wtedy kiedy przedstawiciel firmy je zaakceptuje za pomocą otrzymanego SMS.  
Do klienta jest wysyłana wiadomość z informacją, że ma wstępną rezerwację, która czeka na potwierdzenie. Jak zostanie potwierdzona to klient dostaje SMS z informacją o jej potwierdzeniu

darmowa rezerwacjaSpotkanie może być potwierdzone dopiero wtedy kiedy klient autoryzuje swój nr telefonu i dokona płatności za wizytę z góry za pomocą karty kredytowej lub innej metody online.

 

Fachowcy.pl

Powiadomienia za każdym razem kiedy zmieni się termin wizyty!

System ma także kilka innych usprawniających pracę mechanizmów, z których można skorzystać zgodnie ze swoimi upodobaniami. Przykładowo, system informuje klienta za każdym razem kiedy zmieni się jego termin wizyty - czyli ja zmieniam w moim kalendarzu termin spotkania umówionego wcześniej, a do klienta idzie SMS z informacją o nowym terminie. Możliwe jest w takim wypadku opcjonalnie wysłanie do klienta informacji z prośbą o akceptację nowego terminu.

Rezerwacja wizyty/spotkania bezpośrednio z firmowej strony internetowej

Poniżej opisaliśmy kilka najważniejszych możliwości w zakresie wykorzystania naszego systemu do rezerwacji wizyty bezpośrednio z firmowej strony internetowej. Jego użyteczność jest znacznie większa. Poza tym, jak w przypadku każdej  naszej usługi, którą oferujemy w naszych pakietach dla firm, jest tak, że słuchając potrzeb naszych klientów rozwijamy je tak, żeby były idealnie dopasowane do każdego biznesu. Zobacz poniżej jak są możliwości systemu rezerwacji!
Fachowcy.pl

Chcesz taką funkcjonalność na swojej stronie internetowej?
Skontaktuj się z nami już dziś!


Kontakt

Dla nowych klientów / Dział Sprzedaży:

+48 22 247 80 40

e-mail: sprzedaz@fachowcy.pl



Dla obecnych klientów / Dział Obsługi Klienta (DOK):

+48 22 247 80 40

e-mail: dok@fachowcy.pl



Finanse / Dział Finansów i Administracji:

+48 22 247 80 40

e-mail: finanse@fachowcy.pl



FacebookGoogle Moja FirmaTwitterYouTube