znakowanie odzieży reklamowej

Współczesne firmy przeważnie doskonale zdają sobie sprawę z mocy reklamy. Jednym z dobrych i stosunkowo tanich sposobów promocji jest umieszczenie logo marki na strojach dla pracowników i ubraniach rozdawanych podczas różnych eventów. Warto poznać lepiej proces znakowania odzieży, co pozwoli np. wybrać odpowiednią technikę nanoszenia logo. Dowiedz się więcej o nanoszeniu znaków firmowych na ubrania!

Metody znakowania odzieży

W branży istnieje wiele metod znakowania odzieży reklamowej. Na stronie https://strefa-logo.pl/ do nanoszenia nadruków najczęściej wykorzystuje się sześć technik. Wybór konkretnego sposobu umieszczania logo na ubraniu zależy od wielu czynników np. rozmiaru, koloru i rodzaju wzoru wybranego przez klienta. Za najtrwalszą metodę uznaje się haft komputerowy, który pozwala nawet na uzyskanie efektu 3D.

Wysokim stopniem trwałości i wyróżnia się również sitodruk, który na dodatek jest stosunkowo tanią techniką. W tym przypadku wykorzystuje się specjalne farby drukarskie i sita. Niemałą popularnością cieszy się też umieszczanie na ubraniach grafiki, którą projektuje się na specjalnej folii bądź innym nośniku, przy pomocy prasy transferowej. Ponadto można spotkać się m.in. z metodą sublimacji, flex oraz flock.

Urządzenia do znakowania odzieży

Każda z metod znakowania odzieży wymaga oczywiście użycia odpowiednich urządzeń. W przypadku haftu komputerowego potrzebna jest specjalna nowoczesna maszyna, która może mieć m.in. dotykowy panel sterowania, system łatwego nawlekania czy też automatyczne cięcie nici. Taki sprzęt może być też wyposażony w gotowe wzorniki czcionek, których niekiedy może być nawet kilkadziesiąt.

Do sitodruku wykorzystuje się m.in. karuzele automatyczne, tunele suszące, podsuszarki międzyoperacyjne, kopioramy czy też proszkarki. Dobór maszyn zależy od specyfiki zleceń i budżetu osób zajmujących się znakowaniem odzieży. Firma Strefa-Logo.pl przy transferze stosuje wspomniane wcześniej prasy transferowe. W branży używa się też pras sublimacyjnych, a także specjalnych maszyn do flexodruku i flokowania.

Zalety znakowania odzieży

Właściciele firm często szukają skutecznych sposobów na promocję marki. Jedną z najłatwiejszych i najtańszych form marketingu jest właśnie znakowanie odzieży. Koszt jest naprawdę nieznaczny zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw, w których i tak zapewnia się pracownikom ubrania robocze. Jedynym wydatkiem w tym przypadku będzie zatem umieszczenie logo na materiale.

Na znakowanie odzieży firmowej warto zdecydować się zwłaszcza wtedy, gdy pracownicy mają kontakt z klientem. Częste spotykanie się z logo zwiększa bowiem rozpoznawalność marki. Ubrania robocze mogą też ułatwić klientom odróżnienie pracowników od innych klientów. Uniformy często kojarzą się też z profesjonalizmem, co może mieć pozytywny wpływ na wizerunek marki. Z kolei rozdawanie gadżetów firmowych z logo to świetna okazja do nawiązania krótkiej rozmowy, podczas której można pozyskać nowych klientów bądź przynajmniej zapoznać ich z wyrobami i usługami firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here